Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-20 12:56:37
sita diagrama maciau beveik pries ~18m pirma karta, tada ja dejo prie DEVI
atrodo, elektriniu kilimeliu :)

siaip as esu uz grindini sildyma, pas broli abu aukstai su grindiniu, teko
nakvoti, teko diena buti, jokiu trukumu nepastebejau.
nors yra vienas, tai inercija, ji ypac jauciasi tarpsezoniu, kada naktys
saltos, o dienos sauletos, buna nakti prikacekarina troba, o diena dar
saulute dadeda tai tenka langus atidaryti vedintis, po to nakti vel
kacegeriniesi. bet tai manau pasukus konkolus galima butu isspresti.