Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: Mohammedas
Data: 2009-04-02 12:20:17
as ieskau price/performance/ kurio konstanta yra atsinaujinantis saltinis,
gal taip paprasciau bus kalbeti, nera kitu kintamuju sitoj formulej kaip
"atsivesti elektra" ar "dyzelinis kuras" o jau lygties iseigoj ziuriu koks
komforto lygis su kokiais kintamaisiais, ononizmas ar ne,- man spresti, bet
dabar reikia sprendimu variantu.

--
supermoto.lt