Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: bigT
Data: 2009-04-02 09:35:23
na ok pinigai neproblema...
tai statyk vejo jegaine zmoniska (50-70kLt), visa stoga nuklok saules
kolektoriu (xxxxxlt)
ir kokia is to nauda? vejo nebus, saules nebus ir tavo sistema uz >100000lt
bus verta sh...
ir tada esant poreikui gauti elektros ka darysi ?
nepamirsk kad  namuose paprastai buna n+1 irenginys kuris ijungtas i rozeta
ir koznas is ju budejimo rezime eda po ~1W + saldytuvas. Vadinas bekraudamas
akumus tu tuo paciu juos ir sodini. Ar pa stave nebus nieko panasaus ? Ar
viska isjungines is rozeciu ir ijungsi tik tada kai tuo irenginiu noresi
pasinaudot. Tai cia konfortas ar anonizmas ? Dazniausiai tokia ale
isi...nejimai del taupymo prasideda del pinigu stokos, o jei sakai, kad tau
pinigai neproblema tai vadinas patinka anonizmas :) nes kitaip atsivestum uz
tuos pinigus elektra ir butu ramu.

p.s. daugiau nematau prasmes diskutuoti.