Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: Mohammedas
Data: 2009-03-27 18:02:10
istikro cia toki teorini modeli kuriu, bet reikia bent preliuminaraus
sprendimo ir apytikslios kainos, negi taip viskas beviltiska? gal is kitos
puses reikia i klausima ziureti: galiu tenkintis mazesniu komfortu! juk
kazkiek prikaups ta vejo jegaine elektros lemputei per nekti pasisviesti, o
busta malkom ir krosnele pasisildyt galima, na as cia pvz. toki nuemciau.

--
supermoto.lt