Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: bigT
Data: 2009-03-31 15:45:19
na nuo saules pasert SS tai gal net geriau neturek tokios minties
kai jau buvo rasyta kazkada, paprasciausias saules kolektoriaus/vejo
jegaines panaudojimas tai jungti tena ir sildyt tiesiai vandeni ar grindu
kontura. aisku teno reik bent 1kW, o 12V 1kW teno...... nu manau nerasi.
todel statysi inverteri 12v-220v ir kabinsi ta 1kW tena.
tik is tokios sistemos naudos ir ..... beveik 0

zodziu kraustykis i afrika tada galesi galvot apie saules kolektoriu ir
elektros gamyba