Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: bigT
Data: 2009-03-31 19:45:21
Jei trobele viduryje misko ir nera galimybes pasimt rst/vst ir tavo planuose
saules kolektorius ar malunas, ir tas namelis yra pastoviai
apgyvendintas - tada uzuojauta tau ir seimai..... kankinsites o ne gyvensit.
Kaip tu isivaizduoji pasisildyt vandei arbatai ar paleisti skalbenke ar dar
ka jei naudosi tik
saules/vejo energija... Jei yra normali elektra pasonej tai ir imk ja ir ner
prasmes dar kazka galvot.
Jei elektros pasijungti ner galimybes, bet namas naudojamas tik
savaitgaliais ir pan, tuomet statai dyzelini el generatoriu, issirupini
sau ar per kitus beakcizi dyzelina (namo sildymui) ir naudoji gamintis
elektra. pigesnes sistemos manau fig sugalvosi. Generatorius pakankamai
pigus,
dyzelio kiek zinau ir needa baisiai daug. Taip pat ziema dar ir siluma nuo
generatoriaus galima nukreipt namo sildymui.