Tema: Re: del saules bateriju
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-27 17:37:37
Man irgi atrodo, kad tiek vejas, tiek saules elementai elektrai gaminti tai monkes biznis eiliniam vartotojui.
Saules kolektorius vandeniui sildyti gal dar is bedos tiktu.
Bet didesniu galimybiu sutaupyti ir naudos matau pvz investuojant i silumos siurblius. Konrecia mastau paie kondicionierius su sildymu (gal net ir su vedinimu). Sukisi tuos pacius 5-7 klt, bet turesi ir salti ir siluma. Arba i kokia krosnele geriau investuoti, tai ir siluma ir grozis akims :)

T:)