Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: Dizzy
Data: 2011-03-21 22:48:50
taip ir buvo. Sukirtom rankom, atsiuntė sutartį, pataisiau, išgryninau daug
kilų, o jis "man reikia skubiai išvažiuoti..."

"Ignas"  wrote in message news:im8af0$ova$1@trimpas.omnitel.net...

tas ir yra, kad ne sokoladuka. Tam ir naudojamos visokios preliminarios
sutartys, sdal, prinial, otpechiatki palcev, kad butu kuo maziau nuomoniu
keitimo sukeltu padariniu. Si karta pasimokei, kita syki busi atsargesnis,
ir "gelezini sukirtima rankomis" pakaustysi kokiu nors gleznu popieriuku.
Tiesa, is anksto pasikonsultuok del popieriuko turinio, nes pamokos daznai
po viena nevaiksto...