Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: T:\)
Data: 2011-03-20 21:27:13
IMHO, dabar ne 200x kai pirkdavo neziureje ir nesidereje. Dabar paklausos
dideles nera (na pasiula gal irgi ne didziausia), bet per diena/ dvi
pirkejai neatsiranda su +10 klt pasiulymu. Skaityk jei tai 10 aru zemes tai
prie aro kainos po 1klt virsaus turetu pasiulyti. Jie pradine kaina nebuvo
nudempinguota arba tai ne koks super duper gera vieta, tai labai sunkiai
tiketinas variantas.
Manau, kad esme buvo reikalavime gauti salygas "visos komunikacijos yra", va
cia speju ir uzluzo pardavinetojas ir suseke pasaka su +10 klt. pasiulysiu
pirkeju. Net jei ir butum sutikes, tai uz tiek jau butu galima ir privesti
tas likusias komunikacijas :)
O ir siaip dziaukis sutaupes daugiau nervu ir gal pinigu, na butum sumokejes
tuos rankpinigius, na turetum sustartele, bet jei zulikas tai kokia
tikimybe, kad paskui bus is ko atsiimti bent jau avansa.

T:)