Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: Dizzy
Data: 2011-03-20 22:43:21
ir tipo po 6 valandų eini normalią sutartį forminti vėl? Ir avansą duoti tik
dėl pusdienio? Man kai atsiuntė preliminarią, tai aš ją vakare 2 valandas
taisiau, nes buvo parašyta, matomai, kokio pirmakursio studento teisininko.

"MaRiUs"  wrote in message news:im5ivb$cco$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai yra normali praktika -
Sumoki rankpinigius, apiformini sutartele del rankpinigiu davimo kurioje
parasyta kaina, rankpinigiu kiekis ir netesybu salygos, kad tipo tu jei
neperki - tada rankpinigiai jam lieka, o jei jis neparduoda tai tau atsega
pvz 2x rankpinigius ir padengia tavo tiesiogiai turetas islaidas susijusias
su pirkimu *galbut vertinimai, notarai, dar kokia tai xernia...)
Nu ir viskas.
Kadangi pats esu su pirmu NT sandoriu taip pasimoves, tai dabar labai
skrupulingai i ta alyka ziuriu.