Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-20 20:01:30
Suprantu tave Dizzy, daznai sutinku tokiu "verslininku", kadangi mano darbas
pastovus, tokie "verslininkai" pereina i ignoruojamu rata, nesvarbu ar tai
tiekejas ar pirkejas.
Viena panasu hitrazopa pirkeja ismeciau neseniai is savo kabineto. Taigi
Dizzy neimk i dusia toks agentas uzsiraus viena karta :) Maza ta Lietuva oi
maza.