Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: T:\)
Data: 2011-03-21 19:04:27
kiek zinau, ne taip viskas rozine spalva kaip atrodo.
Tikrai zinau, kad rankpinigiu sutartimi negalima uztikrinti sandoriu su nekilnojmau turtu. Todel vietoj to sudaro preliminarias pirkimo/pardavimo sutartis, kur sumoketas uzstatas ivardinamas kaip avansas. Nesu isitikines, bet man atrodo, kad yra galimybe, kad sutarties nutraukimo atveju turesi grazinti ar susigrazinsi avansa plius padengti nuostolius. O patirtus nuostolius lyg ir reiktu irodyti. Esu girdejas istoriju, kai teisesi del tu netesybu nutraukus preliminarias pirkimo/pardavimo sutartis. O kokia teismu praktika tai nezinau.

T:)