Tema: Re: Atsargiai, NT agentas!
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-20 21:02:03
Nu tai yra normali praktika -
Sumoki rankpinigius, apiformini sutartele del rankpinigiu davimo kurioje
parasyta kaina, rankpinigiu kiekis ir netesybu salygos, kad tipo tu jei
neperki - tada rankpinigiai jam lieka, o jei jis neparduoda tai tau atsega
pvz 2x rankpinigius ir padengia tavo tiesiogiai turetas islaidas susijusias
su pirkimu *galbut vertinimai, notarai, dar kokia tai xernia...)
Nu ir viskas.
Kadangi pats esu su pirmu NT sandoriu taip pasimoves, tai dabar labai
skrupulingai i ta alyka ziuriu.