Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-27 14:11:22
Nenoriu cia pradet gincytis, bet efektyvumas tikrai kris, montuojant balkone
su atdaru langu, tuo labiau fortke. Vis viena balkone bus bent 5 laipsniais
zemesne temperatura nei lauke, kai blokas saldys. Atskyra zona geras
sumastymas jei iseina taip padaryti. Nuo sienos oro patraukimui reikia bent
10cm tarpo. Montuojant po balkonu galima sumontuoti metalines grotas, kas
aisku apsaugos tik nuo "pacuku"