Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Sanas
Data: 2009-03-26 14:17:40
Teisingas pastebejimas meistro rankos negali but kreivos.
Man montavo Arxu vyrukai, sekmingai saldausi ir sildausi nuo pernai vasaros.

Mano kondicionierius is cia:          http://www.arxtc.lt/index.php?cid=4745

Maciau turi inverteriu multiku, nesidomejau po kiek atiduoda.
Fuji gavos pigiau nei Mitsubishis gal Fuji ir multikai butu pigesni.

 --

Sanas