Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-03-26 13:05:46
sau rinkciausi is 2ju tavo pasiulytu mitsubishi.. + energija taupanti su
inverteriu (tylesnis ir taupesnis)
kolega nakti net neisjungia balkone kaimynai negirdi isorinio bloko nors ju
langas uz 4metru

atsiusk savo patalpos matmenis ir langu dydzius ir patalpos oreantacija as i
savo programa suvesiu..

visu el kW nereikia suvedineti tiesiogiai silumai, nes ten rasomas pilnas
apkrovimas, -todel ir gaunasi dideli kW
+ apsvietimo dazniausiai nereikia nes kondicionuojiesi diena ir jei nejungi
lempu tai ir neskaiciuoji

tarkim kompas rasoma 350W o realiai reik skaiciuoti 150-180W