Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-27 11:38:38
efektyvumas stipriai kristu sildymo tarkim ziema?Pas mane 1 aukstas, tai
galbut galeciau po balkonu apacioj isirengti, tik kad kokie pacukai
nepridarytu ko ... :)

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Remontuoju garantinius samsung spausdintuvus
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.