Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: AliusV
Data: 2009-03-26 16:19:15
As gi netvirtinu atsistojes ant backos, kad Fuji electric pats pats
vienintelis. Taciau turiu ji ir rasau tai ka patyriau savo kailiu.
Pavyzdziui kodel tamsta nepaminejai, kad tas copas gamykloje paskaiciuotas
prie +7C. Garsiai apie tai irgi niekur nesnekama.
    Idomu, koks to mitsubishi cop sildymui, kiek mazdaug jis kainuoja, kokia
(bent viena) firma jais prekiauja, idomu butu pamatyt ir kitus parametrus.