Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: vidmanc
Data: 2009-03-27 11:44:32

galvoju, kad visi cia bendraujantys savotiskai teisus, nes kiekvienas
sprendziam savo busto nepatogiausius faktorius- kas saldymo, kas sildymo.
Mano situacijoje 3 miegamuju dideli langai atsukti i saule ir neturint lesu
4+1 mustisistemai, ant vedinimo pakabintas 3.5 kW kanalinukas, kas yra
nykstamai mazas dydis 80 kv.m.plotui, ir termometras gal tik kokiu 1
laispsniu tenukrenta, bet visa erdve pripildoma vesaus sviezio oro ir seima
nesivarto iki paryciu, kol oras atves ir gales uzmigti, zodziu sprendziau,
kas buvo skaudziausia.O sildymui ir nenaudoju, nes ta pati saule jau dazniau
islenda ir siuo metu pasildo tas pacias patalpas. Kas klause, ar
radijatorius nesurinks silumos ir nenunes pas kaimynus, tai turbut labai
nezymiai, nes radijatorius yra apacioje, kur vesesnis oras prie grindu, tuo
labiau, kad ir kambaryje nedaug kilstelim temperatura nuo 17 iki 20 ar
panasiai.