Tema: Re: laiptinės elektros skaitiklio įteisinimas atskirirai nuo namo bendrijos
Autorius: Vasaris
Data: 2011-01-23 17:22:02
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:ihhdpn$j1g$1@trimpas.omnitel.net...
> nebesvaik Kolukyje gyvendamas, nori atsiribot nuo jo? Neisdegs :) Stoga jis mat nori atskirti virs savo laiptines, nuo kitu laiptiniu. Kiemo , kur lapus sluot dar nesudalinai?

Tai ir lapus ir sniegą ir šiukšles ir žolytę taip ir skutasi kiekviena laiptinė prie savęs. Belieka su elektra išspręsti.

Pačio komentarų naudingumas diskusijai yra 0, nes visiškai neorientuotas į sprendimą. Jei pats patekai į getą su raudonsprandžiais, tai nereikia įsivaizduoti, kad visur tokie. Elementariai pasitaiko gudručių, kurie nori gyventi kitų sąskaita, tai vat tokius į vietą ir statom. Ir situacija tik gerės ir ji gerės tik asmeninių pastangų, iniciatyvos, užsispyrimo dėka. Jeigu teisė velkasi iš paskos pagal gyvenimiškas situacijas, tai čia įstatymų leidėjų darbas ją taisyti.

Prisimenu vienos vidutinio amžiaus moteriškės požiūrį ir veiksmus, kai po nepriklausomybės vienam iš naujai pastatytų prekybcentrių, pilnoje savitarnoje, aš rinkausi mandarinus į maišelį. Renkuosi be abejo, pačius gražiausius, o patežusius, papuvusius, negražius metu į dėžės kampą. Ji prieina, akimirką žiūri į mane, o po to puola į akis, kaip aš drįstu rinktis gražesnius, o prastesnių neimti! Koks aš, matai, nachalas, kaip kitiems teks imti prastesnius ir pan. Tai vat tavo požiūris tip-top toks pats kaip tos moteriškės.