Tema: Re: laiptinės elektros skaitiklio įteisinimas atskirirai nuo namo bendrijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-22 22:18:52
Nemokek. Pinigai tavo, o nuosvybe pagal konstitucija nelieciama.
Konstitucijoj tai parasyta vienareiksmiskai ir joks teisejas neisdrys to
suprast kitaip.

"Gintas"  wrote in message news:ihfdp4$8bs$1@trimpas.omnitel.net...

Buciau dekingas, jei nukreiptum teisinga linkme. Bendrija priskaiciavo kas
menesi man 180lt uz bendra apsvietima, nors nei as naudojuosi bendromis
patalpomis, nei prie mano atskiro iejimo ju kokia tai lempute apsvietimo
dega, nei kiemas yra apsviestas. Bendros elektros islaidos-tai grynai
rusiai, koridoriai. Zodziu kur as isvis nesilankau, nepraeinu  ir nieko
neturiu. Bet esu namo bendrasavininkas, kaip man isaiskino. TODEL turiu
prisidet prie bendru silumos nuostoliu ir bendros elektros. VIso-baveik
400lt plius prie to, ka as sunaudoju.