Tema: Re: laiptinės elektros skaitiklio įteisinimas atskirirai nuo namo bendrijos
Autorius: Vasaris
Data: 2011-01-22 17:27:13
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:ihei9t$hj9$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, kadangi bendra saskaita guls ant visu namo bendrasavininku-gali koks is ju, tau ir i barzda pasiulyt.

Šneki apie teisėtus metodus, baigi neteisėtais. Įdomus tavo teisės supratimas.

> Atvejis panasus i ta, kai keliese sumasto savo masinas apsviesti nakti, pakabindami lauke dideli sviestuva, o uz jo sunaudota energija, prisimeta ir senuciuke, kuri gyvenime masinos ner turejusi. KOLEKTYVINE atsakomybe uz viska kas bendra, nes esat BEDNRASAVININKAI.

O tai kas čia blogo? Jei berniukų dauguma, o senučiukių mažuma, tai ima ir pasistato, senučiukė ir moka. Man tai keista logika, kai bandai apeliuoti į teisybę remiantis amžiaus diskriminaciniu kriterijumi.

Dėkui už komentarus, bet mano nuomone, jie niekur neveda - veiksmų/plano nesiūlo.