Tema: Re: laiptinės elektros skaitiklio įteisinimas atskirirai nuo namo bendrijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-22 19:51:22
Taip - bendrasvininkiai turi priziureti kartu. Kiek to neimanoma padalinti,
pavyzdziui stoga. Taciau ka galima padalinti, ta galima.

"Gintas"  wrote in message news:ihf57f$vr$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkada buvo cia mano diskusijos del silumos. Visi aiskinot, kad
bendrasavininkai  sutartinai turi nama islaikyt.  Dabar man dar ir elektra
atejo:)  Mokesiu, pagal naudojama plota, uz visus nuostolius :)