Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-07 07:06:15
nu ikisiu ir as savo trigrasi, kiek pastebejau, tai ikraunamos per virsu
turi prastesni grezimo lygi, negu ikraunamos is priekio. dar nemaciau, kad
centrifuga butu A klases, dazniausiai B ar C.

del talpos tai skaityk tarp eiluciu, pas mumis Miele, 6kg, o paskaicius tai
6kg cia tik vienos rusies skalbiniu (atrodo medvilnes), o toliau sintetikos
X,Xkg, vilnos kazkiek dar... ir t.t. vienintelis atvejas kada reikia tu 6kg
tai kai skalbi patalyne, o kitais atvejais noreciau, kad butu netgi
mazesnes, nes dazniausiai sukasi pustuste.

del automatinio skalbiniu sverimo tai pas Miele skalbiniai nesveriami, o
skaiciuojamas skalbiniu sugerto vandens kiekis ir pagal tai isburia kiek tu
skalbiniu sudeta. teoriskai turetu padeti taupyti vandeni, praktiskai
neisvaizduoju kiek reikia skalbti, kad pasijustu kiek skalbianke sunaudoja
vandens. rytinis dusas daugiau sunaudoja tikrai, o jeigu seima didesne ir
visi nori buti svarus tai... o dar jeigu nori buti svarus ir vakare :)

as jau kazkada rasiau, kad Miele yra gerai, bet antra karta turbut
nepirkciau. nes kainos uzlauztos, o po kokiu 5-10m, kada ji vis dar be
priekaistu veiks, ziurek dizainas nebepatiks, moraliskai bus pasenusi ar
siaip atsiras koks navarotas kurio labai noresis, bet namuose stoves
veikiantis daiktas....