Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: ufonaut
Data: 2011-01-06 14:49:26
Tai ta prasme bugnas sukasi tyliai ir visiskai tolygiai ir isibegejant
ir jau isibegejus?

O siaip tas "daug" tai reliatyvu. 4.5 yra labai daug ir neisivaizduoju
kaip juos ten reiktu sugrust ir kokia butu skalbimo kokybe tiek
sugrudus. Pasverus realiai pasirodo, kad 1.5-2kg jau daug ir daugiau
nelabai lenda.