Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: Ruta
Data: 2011-01-06 13:19:50
Am 06.01.2011 09:28, schrieb Darienas:
> Sveiki,
>
> Pribrendo reikalas pirkt skalbykle. Butu smagu jei pasidalintumete
> mintimis apie skalbykles ikraunamas per virsu ir per prieki.

Dėl konkrečių modelių nieko pasakyti negaliu, tik pasidalinti praktine
patirtimi, kadangi esu turėjus abu variantus.

Kodėl esą per viršų kraunamos greičiau genda, negaliu pasakyti - mano
atveju tikrai negaliu to patvirtinti, nes per viršų kraunama atidirbo
savo statistinius 10 metų be nė vieno gedimo – tada guoliai šaibom
išėjo, ir neremontavom, o pirkom naują. Ko nepasakysiu apie vėlesnius
variantus, visos buvo dėl įvairių dalykų remontuojamos po 4-5 metų. Bet
gal čia groja ir toks dalykas, kurį patvirtino ja ne vienas meistras:
"seniau" visa technika buvo patvaresnė.

Asmeniškai matau per priekį kraunamoj tik privalumus: patogiau prikrauti
(visada platesnė anga, nei kraunamų per viršų) ir išimti skalbinius
(pastatai dubenį prie durelių ant žemės ir išverti viską :) ), nėra
pavojaus, kad dedant ar išimant kas nors įkris į tarpą tarp būgno ir
korpuso (nors dabar lyg naujiems modeliams ten irgi kokios tai gumos
uždėtos), ant viršaus gali dar ką nors susidėti. Per viršų kraunamą vėl
prikčiau tik jeigu trūksta vietos, jas dažniausiai galima geriau įkišti
į kokią siaurą ar sunkiai prieinamą vietą.