Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: mindau
Data: 2011-01-06 10:41:09
pirmo varianto kaina plius minus normali. antrojo kiek per didele.
antru atveju gauni ne tik didesne ikrova, bet ir kitu privalumu.. esminis is
ju butu zymiai tylesnis veikimas, kas mano nuomone labai aktualu naudojantis
bute. priedo gauni daugiau programu, mano nuomone naudingiausia is ju butu
trumpoji 20 min. programa (skalbia 3kg skalbiniu).

del pakrovimo, tai ziurek kas tau bus patogiau naudot. patikimumo tai
neitakoja.