Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: Darienas
Data: 2011-01-06 14:21:56
Is principo susidaro ispudis kad geriusia yra pakraunama is priekio ir
didele. Taciau vonia nera super didele ir kievienas cm yra brangus.
Dabar stovi pakrauna is priekio 54 cm gylio. Atidirbo jau 10 metu laikas
i uztarnauta poilsi. Nors dar ir skalbia, bet jau visokiu fintu su ja
pilna, tai vandeni leidzia ir panasiai. Realiai 60 cm gylio neikisciau i
vonia per duris o ir vietos gerokai sumazetu. Pats tas dydis manau butu
tarp 40-50 cm. Is principo esu uz AEG, nors abejoju ar atitarnaus
belenkokia skalbykle ilgiau nei dabartine Elin :)
Labai smagu kad isgirdau nemazai minusu apie pakraunamas is virsaus, o
tai vien buvo tik pliusai ale 2 guoliai ir panasiai. Tiesa pasakius mano
ELIN atitarnavo 10 metu su vienu guoliu, o ir skalbiniu niekad
nesverdavom manau ir daugaiu nei priklauso yra teke. Senesnem technikom
taip tiksliai matomai neskaiciuodavo todel ir laiko.

Aciu visiems uz mintis
Darius