Tema: Re: Skalbimo masina, pakrauna is priekio ar per virsu +-
Autorius: Joy Division
Data: 2011-01-06 16:50:03
a jo tiksliai - kelis kartus tuo naudojausi per 5 metus..
o del lankstymosi - tai su is priekio pakraunama maziau reikia lankstytis -
pasilenkei (tiksliau atsitupei) viena karta ir viska i tazika suvertei, o
tazika ant sklabenkes.. o is is virsaus pakraunamos taip nesuversi visko -
teks lankstytis nepatogiu kampu (bent jau man) kad viska isismt per kelis
kartus