Tema: Re: sprogsta iØsiskyrusios dujos ten.
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-24 12:26:12
Cia yra "neiprastas" mishinys. Turi jis kazkoki pavadinima, bet nebpamenu.
Pasakojo man tai inzinierius, uzhsiiminejantis katilu projektavimu.
"Iprastas" - kuomet yra viena dalis duju ir kelios dalys oro, ir jam dar
reikalinga kibirkshtis, liepsna kad sprogtu.
Tas vadinamas "neiprastas" gali ishvystyti keliolika kartu didesne galia, ir
jam nebutina sukaupt dideli turi duju.
Neatsimenu smulkiau, isikirtau tik tiek, kad negalima truputi praverus
(paziurejimui) bunkeri ji uzhdaryt vel ishkarto...:) Ir negalima staigiai
placiai atidaryti. Nuo tada pas mane nebesprogineja..:)