Tema: Re: liudni KKK nuotykiai
Autorius: bzik
Data: 2009-03-23 11:30:09
kazkada rusai rode reportaza ir tyrimus apie duju nuotekio itaka. Namuose su
senu nesandariu remu isnesa velniop langa ir visa kita normos ribose. O
pakeitus langa i plastikini, gali likt be sienu. Kad tai ne fantazijos manau
patvirtins bet kas senais laikais armijoj sprogdines, kai plonytis zemes
sluoksnis ant sprogmens isvercia didele duobe vs. pokstelejimas be uzberimo