Tema: Re: sprogsta išsiskyrusios dujos ten.
Autorius: arulis
Data: 2009-03-23 14:12:48
as nesu 100% isitikines kad butent vanduo, bet vanduo axujenai sukaupia
energija ir issilaisvinimo metu boom gali buti didelis jei ten iki tarkim
200C
uzkaitinta. mes cia speliojam, as pats katilo sprogusio tai nemaciau kaip ir
visi cia esantys.

na jei plastikiniai vamzdziai, tai gal jie pirmi prakiurtu, o jei viskas ant
metalo - tai jomajo. as esu uzvares 120-125  laipsnius ant plastikiniu
trisluoksniu,
tai per jungtis leido tik kai atsalo. workaroundas - ant sriegio ir tarp
vamzdzio plastikinio ir uzverziamos verzles teflonine juostele priviniojau.