Tema: Re: sprogsta iØsiskyrusios dujos ten.
Autorius: m
Data: 2009-03-24 10:21:17
Va va. tikrai toks bandymas butu vertas diskusijos :-)

o apie apsauginius ir ju suveikima - sumontavom sistemele, apsaugini
pastatem 6 baru. Visos dalys kaip ir atseit turetu laikyt 6 baru darbini
slegi. Bet... isejo is issipletimo oras, sistema pakaito, kiek pastebejo
vartotojas slėgis staigiai soko iki 5 baru. ir neatlaike vienas
prailginimas bronzinis - sove su ventiliu kuris buvo jo gale. vaizdas
sake buvo vertas pasiziuret. Taip ir katilas gali saut. Jei jo po
pagaminimo neisbande darbiniam slegiui + nors kokie 10 proc.