Tema: Re: sprogsta išsiskyrusios dujos ten.
Autorius: Benamis
Data: 2009-03-23 12:35:53
Kiek katile 10 atmosferu m3 buvo duju ir kokia sprogimo jega, gal dar gryno
oksidatoriaus iputimas buvo irengtas? greiciausiai buvo sklendes uzsuktos...
Pamacius katila, nesunku butu suprasti, rove vanduo ar dujos;), juo labiau
egzpertu isvados yra.
B.

"Tomas HVAC" <rimsa@hypernet.lt> wrote in message
> [...]
> katile)
> todel labai svarbu ir malku pakrovimas ir malku kokybe ir degimo trukme
> kuo daugiau/talpiau  prikisi malku tuo blogiau, nes katile nera vedinimo
> ir susidaro maišeliai kur gali kauptis dujos
> ypač kai pelenai krenta ne pilnai sudege ir susidaro sluoksnis kur
> temperatura auksta
> o oras/dujos neišeina
> tada malkos gazafikuojasi - išsiskirasi degiosios dujos kurios poto nuo
> perkaitimo sprogsta
>
> čia ne tik "žvakiu" katilų problema ir kituose katiluose taip nutinka jei

>>> liekaneles.beje pecius buvo ne Stropuvos,o Rudestos. pastarieji kai