Tema: Re: sprogsta išsiskyrusios dujos ten.
Autorius: Benamis
Data: 2009-03-24 08:52:35
Reiktu fizika prisimint, kas atsitinka,kai perkaitintas vanduo randa skyle,
kaip ten tas skystis pereidineja i dujas ir kiek ko issiskiria. Rudestos -
stropuvos katilai cilindro formos, gana patvarus. Nenustebciau, kad gali
raut kaip raketos. Apatinio degimo katilams kaip taisykle isplesia
suvirinimo siules, nes daug ju ir staciakampė konstrukcija, o ir suvirinimo
elektrodai ne visur angliski po 40 Lt;)
B.