Tema: Re: comm: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: 2ju
Data: 2010-11-25 09:27:21
priimk tai kaip patarima is salies: planuojantys statyti namus yra tikrai nekvaili zmones, turintys issilavinima ir pinigu. tad su jais atitinkamai ir bendrauk, o ne knygeliu "kaip ikalti vini i siena" stiliumi. Is dabartins info svetaineje susidaro butent toks ispudis.

--

Statybu studijos  2010.11.24 20:14:44 sako:

-"Sveiki,
-"
-"supratau, kad Jus architektas, tai koks tikslas skaityti tai, ka ir taip turetumete zinoti pagal issilavinima ir darbo patirti. Sis puslapis zmonems, kuriu darbine veikla nesusijusi su statybomis, kol kas bent jau man sako, kad informacija budavo labai naudinga sutaupytu $$$ prasme :).
-"
-"Pagarbiai,
-"Linas Mikaila
-"www.statybustudijos.lt
-"
-""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0h20kbphu635002@news.omnitel.net...
-"-"tiesa- gal tau lektoriu reikia? cia, NG, kas antras zmogas turi reikiamos  patirties :P
-"-"
-"-"
-"-"--
-"-"
-"-"
-"-"Statybu studijos  2010.11.24 17:22:27 sako:
-"-"
-">-"Sveiki,
-">-"
-">-"malonu, kad Jus sudomino sis projektas. Visi mano buve klientai tas  studijas "praejo", bet informacijos pasidalinimas buvo chaotiskas ir  nesistematizuotas, del to klientai ir as sugaisdavome labai daug laiko kol  viska issiaiskindavome. Supratau, kad reikia sistematizuoti ir leisti  klientui sutaupyti begale savo laiko, nes dabar galima isdestyti viska per  5 val. kartu su straipsniu analize, o reikedavo vidutiniskai 35 valandu.  Taip ir gime sis projektas :).
-">-"Projektas veikia tik kelias dienas, susidomejimas nemazas.
-">-"
-">-"Pagarbiai,
-">-"
-">-"Linas Mikaila
-">-"www.statybustudijos.lt
-">-"
-">-""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message  news:xn0h20hnle9etk000@news.omnitel.net...
-">-"-"ideja idomi ir bent man LT nematyta. kaip sekasi "studentus" medzioti?
-">-"-"--
-">-"-"
-">-"-"
-">-"-"Statybu studijos  2010.11.24 13:49:45 sako:
-">-"-"
-">-">-"Startuoja naujas projektas “Statybų studijos“. www.statybustudijos.lt  rasite
-">-">-"daug naudingų patarimų norintiems pasistatyti individualų namą.  NAUJIENA
-">-">-"rinkoje - praktinis seminaras „Kiek kainuoja ir kiek trunka  individualaus
-">-">-"namo statyba?“. Visiems Facebook‘e paspaudusiems „Like“ Statybų  studijos  iki
-">-">-"2010 12 31, taikysime 20 proc. nuolaidą individualioms  konsultacijoms.
-">-"-""
-">-"-"
-"-""
-"-"