Tema: Re: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: Statybu studijos
Data: 2010-11-24 17:15:34
Sveiki, Linai,

lektorius, konsultantas ir namu statytojas as, Linas Mikaila, yra nurodyta
puslapyje. Pazystu asmeniskai ta kita Lina Mikaila is OberHaus, buvome
susitike is smalsumo kazkada :). Taigi as kitas Linas Mikaila, bet taip pat
turiu didele patirti nekilnojamojo turto rinkoje, padedu savo klientams
siomis ziniomis uzdirbti perkant sklypus.

Mano issilavinimas - statybos inzinierius, turiu ilgalaike namu statybos
patirti.

Pagarbiai,
Linas Mikaila
www.statybustudijos.lt