Tema: Re: comm: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: 2ju
Data: 2010-11-24 17:36:44
sutik, kad tie straipsniai daugiau del pliusiuko, kad reikia turinio, yra ideti.
Kvalifikuotos ir kokybiskos info ten tikrai neradau, kuri sudomintu.

--

Statybu studijos  2010.11.24 17:22:27 sako:

-"Sveiki,
-"
-"malonu, kad Jus sudomino sis projektas. Visi mano buve klientai tas studijas "praejo", bet informacijos pasidalinimas buvo chaotiskas ir nesistematizuotas, del to klientai ir as sugaisdavome labai daug laiko kol viska issiaiskindavome. Supratau, kad reikia sistematizuoti ir leisti klientui sutaupyti begale savo laiko, nes dabar galima isdestyti viska per 5 val. kartu su straipsniu analize, o reikedavo vidutiniskai 35 valandu. Taip ir gime sis projektas :).
-"Projektas veikia tik kelias dienas, susidomejimas nemazas.
-"
-"Pagarbiai,
-"
-"Linas Mikaila
-"www.statybustudijos.lt
-"
-""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0h20hnle9etk000@news.omnitel.net...
-"-"ideja idomi ir bent man LT nematyta. kaip sekasi "studentus" medzioti?
-"-"--
-"-"
-"-"
-"-"Statybu studijos  2010.11.24 13:49:45 sako:
-"-"
-">-"Startuoja naujas projektas “Statybų studijos“. www.statybustudijos.lt  rasite
-">-"daug naudingų patarimų norintiems pasistatyti individualų namą. NAUJIENA
-">-"rinkoje - praktinis seminaras „Kiek kainuoja ir kiek trunka  individualaus
-">-"namo statyba?“. Visiems Facebook‘e paspaudusiems „Like“ Statybų studijos  iki
-">-"2010 12 31, taikysime 20 proc. nuolaidą individualioms konsultacijoms.
-"-""
-"-"
"