Tema: Re: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: Statybu studijos
Data: 2010-11-24 20:17:04
Sveiki,

kiekvienas pasistates nama ir padares turto vertinimus nori nenori suzino
skirtuma tarp savikainos ir rinkos kainos. Taigi "verslo paslaptis" veliau
ar anksciau tampa nepaslaptimi. Musu viena is paslaugu yra padeti IS ANKSTO
ZINOTI sia informacija ir besistatanciam issirinkti rajona ir namo projekta,
kad tas skirtumas butu kuo didesnis, uz ka esame sulauke savo klientu
padeku. Placiau galite paskaityti straipsnyje "Namas - investicija".
Seminare pristatytume konkrecius atvejus su palyginimais, kiek galima
uzdirbti ir kiek galima "pradirbti". Del suprantamu priezasciu kitu Jusu
teiginiu viesai negaliu komentuoti, nors klausimas sutinku, logiskas :)

Pagarbiai,
Linas Mikaila
www.statybustudijos.lt