Tema: Re: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: Statybu studijos
Data: 2010-11-24 17:09:58
Sveiki,

butu malonu, jei paskaitytumete idetus straipsnius, bent as asmeniskai
tokios koncentruotos informacijos neradau niekur, jei kazka praleidau, butu
idomu gauti nuoroda.

Sutinku, kad internete yra daug informacijos apie statybas, kaip ir pvz.
apie medicina, bet dazniausiai sergantis kreipasi I gydytoja, o ne gydosi
pagal "isbarstytus" ivairios kompetencijos zmoniu google patarimus.

Seminarai yra praktiniai su konkreciais siais metais pastatytu namu
pavyzdziais, ismoktumete susidaryti statybos projekto biudzeta (sklypas
plius namas), apyvartiniu lesu plana, o svarbiausia suzinotumete kur ir koki
statyti nama, kad ta pacia diena kai baigsite statyba, galetumete parduoti
su 150 tukst. Lt pelnu. Jei manytumete, kad tai zinote, reiskia Jus turite
tiek pat patirties kaip as.

Taigi kaina uz seminara tikrai simboline, palyginus su nauda, kuria
gautumete. Jei planuojates statytis, maloniai kvieciame apsilankyti ir
isitikinti.

Pagarbiai,
Linas Mikaila
www.statybustudijos.lt