Tema: Re: naujas projektas -Statybu studijos - patarimai statantiems nama
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-24 22:47:24
Aciu, nereikia - ash jau. O jei ir reiktu... Argumentas - neitiketina, bet
jus ateikit, sumokekit pidisoka, o ash jums pamalsiu shuda, kad neitiketina
yra realu... Nu po zastojaus, kai visi tikedavo viskuo dar, tai gal tokie
bajeriai ir praeidavo. Herbalaifus ir time sharingus visokius lygtai taip
stumdavo (pastarieji krizes metu lygtai vel atgijo). Bet dabar... Kai mane
kas nors kviecia noredams itikinti, kad pastates gyvenamaji nama uzdirbsi
(nekalbant jau apie konkrecias sumas). Man į galva ateina tik du variantai -
arba kvietejas pats durnius arba tokiu iesko.

"Statybu studijos"  wrote in message

Sveiki,

Neitiketina, bet akivaizdu. Ateikite I seminara, ar individualia
konsultacija, pateiksiu konkrecius pavyzdzius. Suprantu, kad Jums tai atrodo
neitikimai, bet taip yra, o Jusu teise neigti, ar paciam isitikinti.

Pagarbiai,
Linas Mikaila
www.statybustudijos.lt