Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: Arj
Data: 2010-11-17 14:58:39
pilnai pritariu.
Mano nuomone nuomoti per agentura verta tik tada kai:
a) esi fiziskai ne LT ir negali aprodyti/bendrauti su nuomininkais bei ju "priziureti"
b) jei nemoki/tingi delioti skelbimus i edomus/aruodas

Kitais atvejais - tarpininkas daznai buna trukdis. Ypatingai tais atvejais kai tarpininkas kas 5 min perskambina ko nors
uzklausti.
Linksmiausia dalis kai reikia sutarti aprodyti potencialiam nuomininkui - tada reikia rasti laika kada pats gali, kada
gali tarpininkas, ir kada gali potencialus nuomininkas :)