Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: vv
Data: 2010-11-17 13:47:40
Taip, jei nemoki dirbti kompu, nemoki skaityti, nemoki rasyti ir gyvenime
nesi ruoses/pasirases jokios sutarties - NT agentas kuria pridetine verte.
Taip pat jei gyveni kitam mieste ar valstybeje.
Kitais atvejais (ko gero dauguma tokiu) NT agentai is esmes neduoda
pridetines naudos.

O del 10 skambuciu per diena - 9 is 10 tokiu skambuciu ypac pirmom dienom
buna is NT agentu, taigi cia tikrai yra pridetine agentu nauda nuimant si
skambuciu kruvi :)
O potencialius klientus atsirenki ne telefonu, o susitikes (pries tai
telefonu jiems suteikes visa reikiama info apie NT, ko negali padaryti NT
agentas).