Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: dz
Data: 2010-11-17 12:46:01
jei sprendi is signaturos tai as tarpininku ten nedirbu:), bet daznai matau
brokeriu darbo diena, nu tai kaip ir kiekvienam darbe yra savo specifika ir
darbo pakankamai. Ner cia labai ka diskutuot, nes cia priklauso nuo poziurio
reikia tai agenturos ar ne. Siaip vakaruose tai 99% jei ne visas simtas
parduodamu objektu eina per agenturas.

ps kiausu neitum pas ukininka, nes tingetum vakare po darbo:)

--
www.rees.lt