Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: dz
Data: 2010-11-17 12:55:15
Nu su gyv. turtu dirbant tai ka eina skelbimu dejimas ivairiuose portaluose,
ir beje tai kainuoja nepigiai, klientu atrinkimas, esamu klientu norinciu
pirkt - parduoti suvedimas, objekto aprodymas jei raktus palieki,
nuomos/pardavimo sutarciu rengimas, pacio sandorio kordinavimas,
konsultacijos. Siaip ar malonu dirbt su agentura daznai apspendzia pacio
brokerio poziuris i klienta.
Su komerciniais objektais siek tiek sudetingesni reikalai jau.

o teisingo kliento nera speju del to, kad kaina nelabai teisinga:)

--
www.rees.lt