Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: vv
Data: 2010-11-17 13:10:09
As nekalbu apie tai ar brokeriai turi darbo, ar neturi. As kalbu apie tai,
kad jie is esmes nesukuria jokios pridetines vertes. Vienintele isimtis -
jeigu jiems duodi raktus ir jie taves nekvarsindami aprodo tavo nama ar
buta, taciau tai jau su kitom rizikom yra susije.

Skelbimas NT portaluose tikrai nekainuoja menesio nuomos mokescio. Be to
nuomodamas pats gali uz 1 Lt/dienai uzsideti "namuka" ir tureti savo
skelbima visada virsuje (ko beveik niekada nedaro NT agenturos).
Sutarciu rengimas - turint sablona (OK, ji reikia turet, taciau ji tikrai
nera sudetinga gauti) tas uztrunka max. 10 minuciu, rengdamas pats bent jau
gramatiniu klaidu nepridarai.
Klientu atrinkimas - vistiek klienta atsirenki pats (tu rizikuoji
isnuomodamas savo pakankamai brangu NT). Agentas turi vienintele
motyvacija - greiciau isnuomoti, nuo to jis gauna komisinius.

O ar malonu dirbt su agentura ar nemalonu cia jau atskiras klausimas.
Malonaus bendravimo as tikiuosiu seimoje ir santykiuose su draugais, o is
visu tarpininku tikiuosi pridetines vertes.

PS - dar karta skaityk kas parasyta del maximos ir ukininko - su tokiais
tarpininkais kaip NT po darbo bet kuriuo atveju reiketu eiti pas ukininka,
tai geriau tai daryti tiesiai - bent jau telefonu pries eidamas gali daugiau
apie ta NT suzinoti.