Tema: Re: parekomentuokit NT agentura
Autorius: dz
Data: 2010-11-17 12:32:04
ner kazko daugiau didelio dirbancio su gyv. turtu, siaip jokio skirtumo nera
didele ar maza, nes jos dar tarpusavyje bendrauja...gali dirbt kad ir su 5
iskart, juk pinigu praso tik tada kai parduoda/isnuonoja. Pas mazesnes
agenturas geresnis poziuris i kliena. Nu o ju pridetine verte tai yra, kaip
ir kiekvienos ukio sakos tarpininku, juk neini papratai kiausu pirk pas
kaimieti i tvarta, eini i maxima.

--
www.rees.lt