Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-10 22:17:39
tai tu metini ar sildymo sezono vidurki cia isvedi? taip ir nesuprantu.
metinis yra per metus sunaudotos islaidos dalinamos is 12 men, jos be abejo
gaunasi zymiai mazesnes nei sildymo sezono sanaudos, kurios skaiciuojamos
spalio-kovo menesiiu sanaudas dalinant is 6 men arba spalio-balandzio is 7
men.