Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: Jonas
Data: 2010-11-10 09:46:45
naudojuos silumos siurbliu 5-ti metai,patenkintas. Jokiu eksploatacijos
islaidu, tik elektra. Naujai statydamasis rinkciaus tik SS, dabar zinau kaip
galima  dar efektyvesni pasidaryti. Esu  neispasakytas tinginys,tadpeciu
kurti...brrrr. buna koki trejeta kartu per sezonapakuriu zidinuka
svetaineje, kai zmona  uzkibirkstina  :)