Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-10 13:37:25
na tai tavo duotu atveju palyginus tavo sanuadas ir pazystamo su ss (nelyginant jusu namu siluminiu savybiu ir laikant kad jos vienodos) gaunasi tokie skaiciai pamastymui:
SS jei atsipirkimas 10 metu sildymo sezono (6men) kaina 22 lt/kv.m. Jei atsipirkimas 15 metu - 16.6 lt/kv.m per sezona.
KK atsiirkimas 10 metu - 27 lt/kv.m per sezona.

Jei perskiaciuoti normaliai apsiltinto namo poreikius KKK atveju (pagal savo ir kaimynu islaidas) sezonui apie 15 etrmetriu malku tarkime po 90 lt/ert. viso sezonui 1350 plius supjovimas, suskaldymas ir kitas darbas. Na samdant pagalbini ar perkant gatavas min 1500 lt. Jie imti pjuvenu briketus (speju kokiu 6 t pakaktu) 2400 lt. Sildomo ploto tarkime 150 kv.m
Tai gaunasi kuro kaina nuo 10 iki 24 lt/kv.m. per sezona.
Pridejus KKK atsipirkima butu nuo 14 iki 28 lt/kv.m (6000 lt katilas /10 metu / 150 kv.m)

Imho sistemos labai smarkiai konkuruoja tarpusavyje ir viskas priklauso nuo konkreciu galimybiu, irangos kainos, kuro kainos, sunaudojamao kuro kiekio ir t.t. SS privalumas minimalus aptarnavimas, sildymo kaina (tiesiogines islaidos kurui) arteja prie KKK ar net kartais galetu buti mazesnes, minusas sistemos irengimo kaina. KKK gi viskas atvirksciai.

T:)